Negativní volební kampaně pro zasmání

Na stránečkách tadyhle můžete najít příklad negativních a zesměšňujících kampaní na jednotlivé volební strany. Autor je vesměs neznámý a skrývá se za agenturou, co se zabývá zveřejňováním bilboardů okolo cest.

Například, citujme: Na plakátech radí Andrej Babiš veřejnosti: „Tankujte volové, z každého litru mám dvě kačky.“ Billboardy zase šéfa hnutí ANO ukazují s podnikatelem Zdeňkem Bakalou a sloganem: „Poctivou prací k miliardám”.

No podtrženo sečteno. Volební kampaně jsou drahé, protože se vyhazují peníze na podobné kraviny. A potom je nutno na další volby zase sehnat desítky a stovky milionů. Kde je sebrat? Přece od soukromých firem, kteří pak čekají revanš od budoucích politiků, dohození státních zakázek a propojení byznysu s politikou. O lidi tu nejde, ti jsou pouze na placení daní.

Zanechte komentář