Negativní volební kampaně pro zasmání

Na stránečkách tadyhle můžete najít příklad negativních a zesměšňujících kampaní na jednotlivé volební strany. Autor je vesměs neznámý a skrývá se za agenturou, co se zabývá zveřejňováním bilboardů okolo cest.

Například, citujme: Na plakátech radí Andrej Babiš veřejnosti: „Tankujte volové, z každého litru mám dvě kačky.“ Billboardy zase šéfa hnutí ANO ukazují s podnikatelem Zdeňkem Bakalou a sloganem: „Poctivou prací k miliardám”.

No podtrženo sečteno. Volební kampaně jsou drahé, protože se vyhazují peníze na podobné kraviny. A potom je nutno na další volby zase sehnat desítky a stovky milionů. Kde je sebrat? Přece od soukromých firem, kteří pak čekají revanš od budoucích politiků, dohození státních zakázek a propojení byznysu s politikou. O lidi tu nejde, ti jsou pouze na placení daní.

2 Odpovědí to “Negativní volební kampaně pro zasmání”

  1. Rudy Sarvas Says:

    I haven¦t checked in here for some time since I thought it was getting boring, but the last few posts are great quality so I guess I¦ll add you back to my everyday bloglist. You deserve it my friend :)

  2. huile de cbd Says:

    I am commenting to make you be aware of what a magnificent encounter our girl gained studying your webblog. She figured out plenty of issues, which include how it is like to possess an excellent helping mindset to get the others very easily thoroughly grasp some complex issues. You really did more than our own expectations. I appreciate you for imparting those warm and friendly, healthy, explanatory and also unique guidance on this topic to Janet.

Zanechte komentář

Moved Permanently.